בית משפט השלום באשקלון האריך את מעצרו של אייל נגר, ראש ארגון פשע מהדרום, החשוד כי איים על תושב אשדוד שיחסלו – וזאת ככל הנראה לאחר שהמאוים, איים בטלפון על שף מוכר ממסעדה מפורסמת באשדוד, שעל שמו ועל שמה קיים צו איסור פרסום, אחרי שנמסר לו כי אין מקום במסעדה. השף המוכר נשלח על ידי בית המשפט למעצר בית.
בשבוע שעבר, התקשר המאויים למסעדה וביקש להזמין מקום כדי להגיע לסעוד את ליבו. באותו מעמד הובהר לו כי אין מקום והמסעדה בתפוסה מלאה. לטענת השף, אותו לקוח איים עליו שיפגע בו ובמסעדה.
כאן, ככל הנראה, התגלגל הסיפור לפרשה חמורה, כך מאמינים במשטרה והשף שנמצא במערכת יחסים חברית עם ראש ארגון הפשיעה, יצר איתו קשר כדי לבדוק איתו כיצד לנהוג.
מתלונה שהגיש אותו לקוח מסורב במשטרה עולה החשד לפיו, כבר באותו ערב קיבל טלפון מאייל נגר, שאמר לו "אני אשחט אותך אם תגיע למסעדה". יתרה מכך, לדבריו, בשעות ערב התדפקו על דלת ביתו נגר ושניים נוספים שהתכוונו לפרוץ פנימה ומכיוון שחששו גבר – התקשר למשטרה והזעיק למקום כח משטרה.
בהמשך נעצרו כאמור ראש ארגון הפשיעה והשף המוכר באזור והם הובלו לחקירה.

