צה"ל הודיע הערב (שבת) כי איתר מספר גופות במהלך הלחימה ברצועת עזה. בשלב זה הכוחות עדין פועלים במרחב ומבצעים תהליך לחילוץ ולזיהוי הגופות שיימשך מספר שעות. בצבא מבקשים להימנע מהפצת שמועות.
בתוך כך, במהלך פעילות כוחות אוגדה 252 במרחב העיר עזה ביממה האחרונה, הכוחות זיהו מחבל שמלכד מבנה סמוך לכוחות. בסגירת מעגל מהירה מטוס קרב של חיל האוויר השמיד את המבנה. בנוסף, הכוחות חיסלו חוליות מחבלים, השמידו תשתיות טרור ומבנים צבאיים שהיוו איום על הכוח.
במקביל – צוות הקרב של חטיבה 401 ממשיך לפעול במרחב רפיח תחת פיקוד אוגדה 162. "במסגרת הפעילות איתרו הכוחות אמצעי לחימה רבים", מסר דובר צה"ל. "בנוסף, הכוחות חיסלו כמה חוליות מחבלים שהיוו איום על הכוח".

