אירוע חמור וחריג בליגת העל. עוד לפני שריקת הפתיחה למשחק בין הפועל באר שבע לבני סכנין באצטדיון טרנר, על כר הדשא התפתחה מהומה רבתי בין שני מחנות האוהדים.
הכל התחיל כאשר אוהדי בני סכנין לא כיבדו את מעמד נגינת המנון "התקווה" – ולא בפעם הראשונה. הם ביזו עם הפניית גבם למגרש, ואלו שכן הביטו, הפנו אצבע משולשת כלפי אוהדי ב"ש. כמה עשרות מהם לא התאפקו, פרצו מהיציע לכר הדשא ורצו לאזור שבו ישבו אוהדי הקבוצה האורחת. בשלב הזה גם כמה מאוהדי סכנין ירדו לדשא ועל המגרש התפתחה קטטה קשה.
המשטרה הודיעה על 12 אנשים משני מחנות האוהדים שנלקחו למעצר וכעת ממתינים להחלטה על האם המשחק יתקיים. מוחמד אבו יונס, יו"ר בני סכנין, הורה לשחקניו לרדת מהמגרש מחשש לשלומם וכרגע מסרבים לעלות.
אחרי ירידת שחקני סכנין לחדר ההלבשה, אוהדי ב"ש הניפו שלט עם שמות החטופים שנרצחו והושבו לישראל, תוך כדי קריאה "להחזיר את כולם הביתה". שחקני באר שבע לא ירדו לחדר ההלבשה ועשו חימום קטן על הדשא.
על פי התקנון החדש, התפרעות אוהדים בנסיבות מחמירות דינה יהיה הפחתת נקודה בפועל בהרשעה ראשונה ושתי נקודות בהרשעה שנייה. על פי שעה, המנהלת לא מספקת הבהרות לגבי קיום ההתמודדות. דינה של אי הופעה למשחק ליגה היא הורדת ליגה.
שופט המשחק, אוהד אסולין, אמר: "הדברים עומדים בכך שאנחנו ממתינים להחלטת קבוצת בני סכנין אחרי האירוע המאתגר שעברו על האם הם יכולים לקיים את המשחק מבחינה ספורטיבית. מנהל האירוע אומר שאפשר להמשיך. אני מקווה בדקות הקרובות שזה ייפתר".

