אכזבה גדולה רשמה הבוקר (שני) אנסטסיה גורבנקו, השחיינית הבכירה של ישראל לאחר שלא הצליחה להעפיל לגמר 400 מעורב אישי, אחד משני המשחים החזקים ביותר שלה, ביחד עם 200 מטר מעורב אישי. גורבנקו סיימה במקום ה-6 במשחה שלה, עם זמן של 4:41.64 דקות, 7 שניות מעל השיא האישי שלה והייתה רחוקה 1.24 שנייה מהמקום השמיני שמוביל לגמר שיתקיים הערב.
דקות לאחר שיצאה מהבריכה שיתפה גוברנקו בתחושות שלה ואמרה: "הרגשתי די טוב, עבדנו לאחרונה על הגב כדי שאחזיק מהירות יותר מהירה ופחות עצמה, ושילמתי על זה ב-200 שלאחר מכן. ה-200 הראשונים הוציאו ממני הרבה יותר כוח. זה הרבה פעמים ששחיתי ליד מקינטוש, אני מופתעת. באמצע העונה אני עושה את זה בבוקר בקלילות, נתתי את כל מה שהיה לי. אני עדיין מנסה לעכל את זה".
עוד הוסיפה גורבנקו: "אני מאוד מאוכזבת, עבדתי קשה בעיקר בשביל המשחה הזה. ההורים שלי פה באו לצפות בי. אני יודעת שהם לא מאוכזבים, והם פה בשבילי, אבל זה מאכזב אותי אישית. אני עדיין מנסה לעכל את המשחה הזה, ואז אתכונן לדברים הבאים. מאוד כואב לי פיזית מהמקצה, וגם כואב מנטאלית. השחרור הוא ארוך, אדבר עם המאמן ונראה מה אפשר לעשות. המשחה הבא שלי זה 200 גב".

