חגיגות השנה האזרחית החדשה החלו בישראל בתחושה צורמת כאשר אזעקות נשמעו הלילה בעוטף עזה בדיוק בחצות. דובר צה"ל עדכן כי זוהו שני שיגורים שחצו ממרכז רצועת עזה, שיגור אחד יורט בהצלחה והשני נפל בשטח פתוח.
בארגון הטרור חמאס לקחו אחריות על הירי לעבר עוטף עזה: "שיגרנו טיל לעבר נתיבות בתגובה למעשי הטבח הציוניים באזרחים". אחרי כשנה ושלושה חודשים של מלחמה, הירי מרצועת עזה עדיין נמשך גם בשנת 2025.

