אשתו של סגן-ניצב עמית פולק, מפקד תחנת משטרת חדרה, נחקרת כעת במח"ש באזהרה בחשד למעורבות בהעלמת הטלפון הנייד של בעלה. קודם לכן נחקר במח"ש סנ"צ פולק בעצמו, וטען כי אינו יודע מה עלה בגורלו של האייפון 15 שהוחזר לה רק אתמול על ידי מח"ש.
בתום החקירה – נעצרה אשתו של סנ"צ פולק בחשד להעלמת ראיות.
נציין, כי סנ"צ פולק נחקר בשעתו באזהרה בחשד לעבירות שיבוש חקירה ותקיפה סתם של אזרח בעקבות מיצג שהוצב בקיסריה. לטענת מח"ש, במשך כל התקופה סירב מפקד תחנת חדרה למסור לחוקרים את קוד המכשיר, ואחרי שהניסיונות שלהם לא צלחו, הורה בית משפט השלום להשיב לו את הנייד.
במח"ש לא וויתרו, הגישו ערר למחוזי שנדחה, וגם בקשה לעיכוב ביצוע נדחתה על ידי המחוזי. בעקבות ההחלטה הושב הנייד לידיו של סנ"צ פולק כבר אתמול ובמקביל הגישה מח"ש ערעור לעליון, שקבע דיון למחר והורה למפקד תחנת חדרה להשיב לידי מח"ש את מכשיר הטלפון הנייד שלו, נשוא הערעור.
אלא שמרגע ההחלטה לא הועבר המכשיר לחזקת מח"ש וסנ"צ פולק טוען כביכול כי אינו יודע היכן הוא. בעקבות זאת נחקר סנ"צ פולק באזהרה במח"ש וכאמור נחקרת אשתו.

