סיוון גרינטוך הגיעה הבוקר (ראשון) לחלוק כבוד אחרון לשלמה מנצור, שמסע הלוויה שלו החל מחברה קדישא בראשון לציון. באחת ההפגנות הראשונות למען החטופים פשוט לקחה את תמונתו של שלמה מנצור ז"ל מהערימה, ומאז היא הולכת עם תמונתו, "לא בחרתי בו, איך אפשר לבחור?", היא אומרת. "כשהודיעו שהוא נרצח, הוספתי סליחה, והיום זה היום האחרון שלנו ביחד. הוא איתי בפינת אוכל בבית, מה אעשה עם התמונה?".
יצחק חוגי אז'רגי (78), קרוב משפחה רחוק של מנצור הגיע לחלוק לו כבוד אחרון: "היינו אצלו לא פעם בכיסופים, הצטערתי מאוד לשמוע שהוא נחטף וכששמעתי שהוא נרצח על ידי חמאס נעצבתי מאוד". אז'רגי מספר שהתפלל על מנצור לאורך כל תקופת השבי, ושחש קירבה גדולה גם בגלל מוצאם המשותף מעיראקי "ההורים היו בפרהוד, אבל אני נולדתי כאן".
"זה המעט שאנחנו יכולים לעשות", אומר יעקב הרשקוביץ שהגיע עם דגל ישראל לעמוד כשארונו של מנצור יצא לעבר דרכו האחרונה. "אני בא להשתתף ולהרים את הדגל, היינו כאן במסע של כפיר ואריאל ועכשיו הולכים מהקטן לגדול. מייחל שיביאו עוד חטופים, את כולם עכשיו".


