Share Facebook Twitter LinkedIn Pinterest Email האדומים חזרו לליגת העל עם ניצחון 1:2 על קריית שמונה, אך יודעים שהיכולת שהציגו לא תספיק: "זה כאילו שנשארנו בלאומית". טוריאל: "אני מאושר להתחיל ברגל ימין" Source link