עמותת האוהדים של הפועל אושיסקין ת"א הודיעה היום (ראשון) על כך שהיא הגישה בקשה לצו מניעה זמני נגד כל פעולה שתקדם מעבר ליד אליהו, כולל מכירת מינויים.
בהודעת הארגון נמסר: "קיווינו מאוד שלא נגיע לרגע הזה אך לצערנו הרב התנהלותו של בעל המועדון עופר ינאי לא הותירה לנו כל ברירה אלא לפנות להליך של בוררות מהירה".
"לצד זה, פנינו לבית המשפט המחוזי בבקשה למתן צו מניעה זמני כנגד ביצוע כל פעולה שיש בה כדי לקדם את המעבר להיכל מנורה מבטחים, ובכלל זה מכירת המנויים שצפויה לצאת לדרך בשעות הקרובות בניגוד לכל סיכום והבטחה שסיפק ינאי".
"נזכיר, ינאי ביקש לדחות את ההצבעה על תנאי המעבר לאחר ישיבת הגישור שנקבעה ליום שלישי השבוע, וסוכם כי עד אז לא יתבצעו פעולות בלתי הפיכות בנושא. למרות זאת, ינאי הודיע על פתיחת מכירת מנויים – יומיים בלבד לפני אותה ישיבת גישור שהוא עצמו ביקש.
בנוסף, החברה, באמצעות המנכ"ל רייכנשטיין, עדיין מסרבת למסור לעמותה את ההסכם עם היכלי הספורט, כפי שהוסבר גם למר ינאי שזלזל בנושא ברשתות החברתיות".
"נבהיר שוב, ככל שלא יושגו הסכמות בגישור, נאפשר לחברי העמותה להצביע לפי האפשרויות שהצגנו. אם לא בקשתו של ינאי – ההצבעה הייתה כבר מתקיימת. זהו יום עצוב מאוד עבורנו, אך למרות הזלזול המופגן של ינאי בעמותה, בכוונתנו להגיע לישיבת הגישור באמונה כי ניתן להגיע להסכמות".
הפועל ת"א הודיעה על כך שמכירת המנויים לרוכשים בעלי זכאות תחל ב-10:00. "מדגישים שוב כי מדובר בשלב היערכות שאנו נדרשים לבצע במטרה להגיע מוכנים למעבר באופן מיטבי, ככל ולא יוחלט אחרת. במידה ויהיה שינוי, מכל סיבה שהיא, יוחזר המצב לקדמותו"

