אחרי שרצף הניצחונות שלה נעצר עם תיקו ביתי דרמטי נגד בני ריינה, הפועל באר שבע תארח ביום ראשון הקרוב מ.ס. אשדוד בתקווה לצבור שלוש נקודות ולהמשיך להתקרב לצמרת הגבוהה. בשעה זו עורך מאמן הקבוצה, רן קוז`וך, מסיבת עיתונאים לקראת ההתמודדות.
קוז'וך התייחס לתיקו נגד ריינה: "היה משחק מאוד אגרסיבי וקשה. במחצית השנייה הצלחנו לייצר הרבה יותר שטחים וגם הבקענו שער. האדום טרף לנו את הקלפים והיינו צריכים להגיב לסיטואציה אחרת. זאת הייתה תוצאה לא טובה מבחינתנו ואנחנו לומדים מהמשחק הזה מה צריך לתקן".
"ראיתי את אשדוד בלא מעט משחקים העונה ויש שם קבוצה טובה. הם ספגו רק שני שערים בשלושת המשחקים האחרונים, זה אומר שנצטרך למצוא פתרונות בהתקפה. חובת ההוכחה עלינו תהיה ליצור יותר מצבים".
העומק בסגל: "אני אוהב שיש לי עומס כזה, זה הופך כל אחד מאיתנו ליותר טוב. שחקנים אוהבים להבקיע ולבשל, וכל מי שעולה מהספסל נותן תוצרת. אני מרגיש שהשחקנים מבינים את זה. אנחנו רוצים להשיג דברים בסופו של דבר כקבוצה. תומר יוספי חזר להתאמן באופן מלא, מיגל נחת אתמול והיום ערך אימון עם הקבוצה. אני מאמין שהוא יהיה זמין אחרי הפגרה".
התפקוד של דן ביטון: "היו לי סיבות להעביר אותו לאמצע וכן זה עשה הבדל. אני יכול להגיד שאני מאוד מרוצה מהתפקוד של דן, הוא מביא לנו המון בגרות למשחק, המון שכל והמון אינטנסיביות בטח ברמה ההתקפית. גם דרך הכנף הוא תורם, הוא פשוט שחקן טוב ואני לא מרגיש הבדל בתפקוד שלו בעמדה כזאת או אחרת".
דן ביטון: "כיף גדול בשבילי לחזור לבאר שבע ואני מקווה לעשות עונה טובה ולהגשים את המטרות שלנו. חזרתי לפה הרבה יותר שלם, הרבה יותר בוגר, אחד שרוצה לקחת על עצמו ולהוביל את המועדון צעד אחד קדימה. לקראת סוף החלון קיבלתי החלטה סופית להגיע לב"ש ולא הייתה דרך חזרה מבחינתי ועשיתי את הכל על מנת שהמעבר הזה ייצא לפועל".
"מוקדם עדיין להצהיר על מטרות, אנחנו רוצים כרגע להציג כדורגל טוב. מכבי ת"א זה מועדון שהייתי בו ארבע שנים ועכשיו אני בב"ש. אני לא רואה הבדל באיכויות, ב"ש קבוצה חזקה מאוד".

