מכבי תל אביב תפתח מחר (שלישי, 20:30, ספורט 1) את הופעותיה במוקדמות ליגת האלופות כאשר תתארח אצל סטיאווה בוקרשט. הצהובים מקווים להצליח גם העונה באירופה, כאשר הם עשויים לקבל מענק גבוה משמעותית בליגת האלופות.
אופ"א תחלק סכום כולל של 4.8 מיליארד יורו לקבוצות המשתתפות במפעלים האירופים בכל עונה מ-2024 עד 2027, כ-500 מיליון יותר מהשנים האחרונות. משמעות הדבר שכל קבוצה שתשחק בליגת האלופות תקבל מענק של 19 מיליון יורו, שזה 4 מיליון יורו יותר מהשנה שעברה.
565 מיליון יורו יוענקו בסך הכל לקבוצות שישתתפו בליגה האירופית ו-285 מיליון יורו לקבוצות שישחקו בקונפרנס ליג. על פי הנוהל החדש המשתתפות באלופות ישחקו שמונה משחקים בשלב הבתים ולא שישה, כפי שהיה נהוג ב-30 השנים האחרונות. שיטת הבתים למעשה תבוטל ובמקומה תתקיים ליגה אחת.
בשנה שעברה קיבלה מכבי תל אביב מענק כולל של למעלה מ-8 מיליון יורו לאחר שהגיעה עד לשמינית גמר הקונפרנס ליג. עונה קודם לכן הרוויחו הצהובים 1.05 מיליון יורו. העונה כאמור הם אמורים להרוויח הרבה יותר, במיוחד אם יעפילו לליגת האלופות או לכל הפחות לשלב הבתים בליגה האירופית.

