מרכז הנדל"ן: ועדת הערר המחוזית קבעה כי עיריית הוד השרון חרגה מסמכותה כשניסתה להתערב בסכסוך קנייני בין רמ"י לבעלי קרקע פרטית, באמצעות קידום תוכנית לאיחוד וחלוקה – ללא הצדקה תכנונית: "אין בידיה סמכות להכריע בסכסוכים קנייניים סבוכים שאינם נוגעים לסוגיות תכנוניות"