צילום:
ספורט 5
סאגת העזיבה המסמנת של ג`ונתן מוטלי מהפועל תל אביב ממשיכה להסעיר את האדומים. הבוקר (שישי) הגיע גם תורו של עופר ינאי להגיב.
"אף שחקן לא עושה טובה שהוא פה, זה כבוד גדול לשחק עבור המועדון הסמל והקהל", צייץ ינאי. "שחקנים מדהימים, הטובים שבטובים רוצים לבוא לשחק עבור הפועל. זו מגמה שצברה תאוצה בקיץ הזה ורק תתעצם. שום ילד שהתבלבל ועשה טעות לא ישנה את זה.
עם כל השחקנים שנמצאים פה נחתמו הסכמים נדיבים כשהמצב הבטחוני היה פחות טוב. הסכמים צריך לכבד. על גרימת נזקים – משלמים. לפעמים המון. להפועל אין שום עניין ב- `באי אאוט` – לא משנה כמה. סוכן שחקנים מקבל עמלות נדיבות אבל גם יש לו אחריות. כדי לשחק בקבוצה שחקן חייב לקבל letter of clearance מפיב״א. עד אז הוא לא יכול לשחק. לקבל מכתב כזה מהם בתירוץ של ״מלחמה״ כשהוצע לך להישאר בחו״ל לא סביר בעליל".

