התרגשות רבה. נשיא המדינה יצחק בוז'י הרצוג העביר היום (שישי) תדרוך לעיתונאים הישראלים לקראת פתיחת המשחקים האולימפיים בפריז 2024.
"מרגישים שהמארגנים עושים כל מאמץ שלישראלים יהיה נוח ובלי תחושת איום", אמר הנשיא הרצוג, "תמיד עקבנו אחרי המשחקים האולימפיים. אני זוכר כילד את אבא שלי שאירח את נשיא הוועד האולימפי בעבר חואן אנטוניו סמראנש, עם אלכס גלעדי, שהבת שלו הייתה אתמול בארוחה של ראשי המדינות. פגשנו את יו"ר הוועד האולימפי הצרפתי, שמאוד קשור ליעל ארד. הוא מאוד חברתי וידידותי".
הרצוג הוסיף: "עושים מאמץ עצום ונותנים לספורטאים שלנו להרגיש שהם לא חריגים. זה מזכיר את סיפור האירוויזיון, שדגל ישראל הונף אל-על מכל מקום וזה חלק מהמאמץ הבינלאומי שלנו".
"אמרתי לספורטאים שהם עולים למגרש, לבמה, למזרון איפה שכל אחד מתחרה – יש גורם בתת מודע דווקא בזמן הזה שהתקווה מתנגנת והדגל מתנוסס, יש לזה משמעות עצומה. אולי באיזה מצב החטופים בעזה ישמעו את זה וזה ייתן להם חיזוק. היו שיחות משמעותיות בוושינגטון ואולי נקווה שיהיה מתווה חדש בימים הקרובים להחזיר את החטופים הביתה".

