כוחות אוגדה 98, שנטלו חלק במבצע לחילוץ ארבעת החטופים, סיימו את משימתם במרכז הרצועה לאחר חיסול יותר מ-100 מחבלים והשמדת מעל שני קילומטרים של מנהרות במזרח דיר אל-בלח ואל-בורייג'. מפקד האוגדה, תא"ל דן גולדפוס, אמר להם שעות אחרי "מבצע ארנון": "לא נעצור עד שלא נביא הביתה את כולם"
הכוחות, שפעלו במזרח דיר אל-בלח ובמזרח אל-בורייג', איתרו אמצעי לחימה, חיסלו כ-100 מחבלים ותקפו יותר מ-100 תשתיות טרור. הכוחות השמידו עשרות תשתיות טרור ומרחבי שיגור הסמוכים ליישובי העוטף.
כוחות אוגדה 98, ובהם צוותי הקרב של חטיבת צנחנים, כפיר, שבע ולוחמי יהל"ם, ביצעו מגוון פעולות שתרמו להצלחת ביצוע "מבצע ארנון". צוות הקרב של חטיבת הצנחנים ביצע את פעולת חילוץ החטופים וכוחות הימ"מ והשב"כ מהרכבים, לאחר שחולצו על ידם משבי החמאס בפעולה נועזת.
עוד נמסר כי צוותי הקרב של חטיבה 7, כפיר ולוחמי יחידת יהל״ם איתרו בהכוונה מודיעינית ובאופן מהיר מספר פירי מנהרות. לוחמי יהל״ם חקרו והשמידו את שתי המנהרות, שהיו כל אחת באורך כקילומטר, והשמידו מעל שני קילומטרים של תת-קרקע התקפי. במנהרות אותרו חדרי שהייה ומספר אמצעי לחימה שהושמדו.
מפקד אוגדה 98, תת-אלוף דן גולדפוס, אמר ללוחמי סיירת גבעתי וצנחנים לאחר "מבצע ארנון": "יצאנו לדרך לפני חמישה ימים לתכנון המבצע. היום כוח של הימ"מ, בשיתוף היחידה המבצעית של שב"כ, הצליח להוציא לפועל וגם לחלץ ארבעה חטופים איתנו במעטפת. היו יכולים להיות מלא מקרים, ואני רוצה להגיד לכם שאני פשוט גאה בכם. תראו כמה עם ישראל גאה בכם, אוהב אתכם, מסתכל עליכם ורואה בכם כדוגמא".
הוא הוסיף: "המחויבות שלנו היא להביא הביתה את החטופים. הבאנו ארבעה חטופים במבצע יוצא מן הכלל, לא בלי מחיר. איבדנו לוחם ימ"מ בלחימה הזו ובמבצע הזה, אבל ברמה הערכית והמוסרית, עשינו את כל מה שאנחנו יכולים כדי להחזיר הביתה את החטופים ואנחנו נמשיך לעשות את זה. יש כרגע 120 חטופים עדיין בעזה, ואנחנו לא נעצור עד שלא נביא הביתה את כל החטופים. לזה אנחנו מחויבים".
עוד אמר גולדפוס: "אנחנו גם מחויבים להשמיד את האויב מהצד השני ולפרק את התשתית התת-קרקעית והעל-קרקעית שלו. ככה אנחנו עושים כבר שמונה חודשים ונמשיך לעשות את זה. ומי שעושה את זה יום יום שעה שעה זה אתם. בגבורה, בנחישות והכי חשוב ברעות. רק לדקה לשמוח, ויאללה ממשיכים ודוחפים קדימה. אני גאה בכם. אם הייתי יכול לחבק כל אחד ואחד מכם הייתי מחבק כל אחד ואחד מכם. אוהב אתכם וגאה מאוד".

