מפגינים שפרצו היום (שני) למתקן הצבאי בשדה תימן תקפו את כתב חדשות 12 אורי איזק ואת צוות הצילום שאיתו הגיע למקום כדי לסקר את האירוע.
לאחר המקרה, איזק עלה לשידור וסיפר כי "התחלנו לשדר ובהתחלה עמדנו במוקד ההתרחשות. עמדנו בסמוך לש.ג, איפה שהתאספו המפגינים, והתחילו לצעוק עלינו שאנחנו חמאס. ירקו עלינו, שפכו עלינו מים, העיפו לנו את המצלמות".
בהמשך הדגיש איזק: "אנחנו באים להראות את המציאות כפי שהיא ולא לעשות מניפולציות על אף אחד. אני בעצמי לוחם מילואים, במשך חמישה חודשים הייתי בתוך עזה וסיכנתי את החיים שלי. אף אחד לא יגיד לי אם אני חמאס או לא חמאס, אם אני ציוני או לא ציוני. זו בושה וחרפה שאנשים מרשים לעצמם לנהוג באלימות כזו. זה לא מתקבל על הדעת. אני חושב שזה לא מעניין את המשטרה, שהיא זו שצריכה לעצור את האירועים האלה".

