שבועיים וחצי אחרי שהמסך ירד על אולימפיאדת פריז 2024, בירת צרפת חוזרת הערב (רביעי) למרכז הבמה של הספורט העולמי. המשחקים הפראלימפיים שיוצאים לדרך הערב ויימשכו עד ה-8 בספטמבר משכו דמויות בכירות לעיר וגם מיליוני צופים ברחבי העולם. נושאי דגל ישראל במשלחת הפתיחה יהיו שחקנית הכדורשער ליהיא בן דוד והטניסאי אדם ברדיצ'בסקי.
המשלחת הישראלית למשחקים כוללת 27 ספורטאיות וספורטאים. לפני שלוש שנים בטוקיו המשלחת רשמה הישג טוב יותר מבשלושת המשחקים הפראלימפיים שקדמו לכך עם תשע מדליות – שש מהן מזהב. אחרי שהאולימפיאדה בפריז הייתה הטובה בתולדות הספורט הישראלי, המקבילים מהמשחקים הפראלימפיים רוצים לכל הפחות להתקרב להצלחות מטוקיו.

