"העתיד שלהם הוא העתיד שלנו – אין לנו עתיד בלעדיהם": הערב (מוצ"ש) תתקיים עצרת בכיכר החטופים בת"א לרגל ציום 239 ימים בהם נמצאים 125 חטופים במרתפי מנהרות חמאס. היום מציינים את "יום הילד הבינלאומי" והעצרת תתקיים בהובלת דור המחר, צעירי משפחות החטופים.
מטה משפחות החטופים הוציאו הודעה מיוחדת בה נמסר: ״מטה המשפחות פותח הערב במבצע חירום להשגת רוב בממשלה ובכנסת ליישום עסקת נתניהו לשחרור כלל החטופים. המטה דורש להשיב את כלל החטופים והחטופות, מי לשיקום ומי לקבורה ולא לפספס את ההזדמנות שנוצרה להשבתם הביתה. בשעות הקרובות יגיעו משפחות חטופים לכל חברי הקבינט, הממשלה והכנסת ויתבעו לאשר את עסקת נתניהו עכשיו".
בין הנואמים בעצרת הערב: יובל שרעבי, בתו של החטוף יוסי שרעבי ז"ל, נכדיו של החטוף עודד ליפשיץ, אחיו החורג של החטוף ירדן ביבס, זוגתו של החטוף אליה כהן ומשפחתו הל החטוף עומר נאוטרה. עוד ישתתפו, השחקנים ליאור אשכנזי ורן דנקנר.
עוד הוסיפו מהמטה: "נקרא גם לכלל שרי הממשלה וחברי הקואליציה להתחייב פומבית לתמיכה בעסקה ולא לתת יד לאפשרות לטרפד אותה ולסכן את החטופים".
בנוסף, ממטה החטופים נמסר: "הערב יתקיים מיצג 'ויהי אור' בו נתאחד ונדליק יחד, רבבות ישראלים אורות של תקווה, עבור שלום החטופים, החיילים והמדינה. יחד נאיר עם פנסי מכשירי הסלולר לשמיים ונדליק כולנו את האור שיכוון את דרכם של כלל החטופים החיים והחללים חזרה הביתה".

