הנסיך ויליאם וקייט מידלטון רוצים לערוך כמה שינויים גדולים באורח החיים שלהם. בני הזוג המלכותיים עברו לווינדזור לפני כשנתיים לבית שהוא – לפחות לפי הסטנדרטים של המשפחה המלכותית – די צנוע.
עם זאת, מקורות טוענים כי הם בוחנים דרכים לשדרג את סגנון חייהם. קוטג' אדלייד, הממוקם באחוזת וינדזור הום פארק, הוא נכס בן ארבעה חדרי שינה שגודלו הוא חלק קטן מגודל דירת הפאר הלונדונית הקודמת שלהם בארמון קנזינגטון.
בזמן המעבר, דווח כי ויליאם וקייט רצו להבטיח יותר פרטיות לשלושת ילדיהם, ג'ורג' (11), שארלוט (9) ולואי (6), וכן להיות קרובים יותר למלכה אליזבת המנוחה.

הילדים בגרו / צילום: רויטרס
הנכס בן ארבעת חדרי השינה אינו מספיק גדול עבור צוות העובדים שגר במקום, כך שהמשפחה נהנתה מהרבה פרטיות וזמן איכות משותף מאז המעבר הגדול לווינדזור, אבל לאחר השנה המתאגרת שלהם, בצל מחלת הסרטן של קייט, הם חשים כי יש צורך בחלל גדול יותר שיוכל לענות על הצרכים המשתנים של המשפחה. בנוסף, שלושת ילדיהם של ויליאם וקייט כבר בגרו והחלל מרגיש קטן מדי לשלושה ילדים בוגרים.
במרץ, קייט הודיעה בסרטון וידאו מרגש כי בעקבות ניתוח בטן גדול, בדיקות גילו כי "יש נוכחות של תאים סרטניים" וכי הומלץ לה לעבור סדרת טיפולי כימותרפיה מונעת, אותה החלה לאחרונה.
היא גם שיתפה כי היא תיסוג מהחיים הציבוריים לזמן מה כדי להתמקד בהחלמתה, וביקשה פרטיות עבור משפחתה בזמן שהם מתמודדים יחד עם אתגר בריאותי זה. מקורות אמרו למגזין OK כי בשל בעיות הבריאות של קייט, בני הזוג שוקלים בשקט דרכים לשפר את ביתם ואת סגנון חייהם.

