הלילה הסתיימה כהונתו של נציב שירות המדינה פרופ' דניאל הרשקוביץ מבלי שמונה לו ממלא מקום. ד"ר גיל לימון במכתב חריף למזכיר הממשלה: מינוי מ"מ נציב ללא היוועצות עם היועצת המשפטית לממשלה – פגם מינהלי חמור; במשרד ראש הממשלה שוקלים למנות מועמדים מחוץ לנציבות, בניגוד להמלצה למנות בכיר מתוך המערכת