איש אינו מופתע מהמתקפות האנטי ישראליות על משלחת הכחול לבן למשחקים האולימפיים בפריז, ואחרי הבוז במהלך שירת התקווה והנפת דגלי פלשתין במשחקה של נבחרת הכדורגל אתמול (רביעי) מול מאלי, הגיעה מתקפה אישית על אחד הספורטאים הישראלים הפופולריים, הג'ודוקא פיטר פלצ'יק.
מי שנבחר, יחד עם השחיינית אנדי מורז, לשאת את דגל ישראל בטקס הפתיחה מחר, "מככב" בתקשורת הטורקית וברשתות החברתיות, אחרי שעיתונאים ביקשו להשעותו בגלל פוסט שפרסם מוקדם יותר השנה במהלך המלחמה.
ב"דיילי סבאח" פתחו בביקורת אנטישמית וטענו ש"יליד אוקראינה בן ה-32, פרסם את הנאתו לשלוח פצצות שמכוונות לילדים ואזרחים חפים מפשע בעזה". הכוונה היתה כאמור לפוסט בו נראות פצצות מוכנות לשיגור, שעליהן פלצ'יק חתם, הוסיף ציור של דגל ישראל, ולבסוף כתב באנגלית: "ממני אליכם בעונג רב".
פלצ'יק הוצג כצמא דם גם על ידי עיתונאים בריטים ברשת X, ואחד מהם כתב: "המשחקים האולימפים נועדו כדי לבנות עולם רגוע ושלו באמצעות הספורט, בלי הפליה. אבל המטרה של ישראל ושל נושא הדגל שלה?". אחרת כתבה: "פלצ'יק וישראל הופכים את האולימפיאדה למשחקי טבח העם".
בנוסף, גם בתקשורת הטורקית וגם ברשתות החברתיות הזכירו כי פלצ'יק, במהלך מחנה אימונים של נבחרת ישראל ביפן, "יצא לרחוב כדי להתעמת פיזית עם מפגינים פרו פלשתינים".

