Share Facebook Twitter LinkedIn Pinterest Email אחרי ההפסד בגביע הטוטו לבני ריינה, הירוקים שוב יפגשו את הקבוצה של דראפיץ' (20:30), הפעם במחזור הראשון של ליגת העל: "משחק סופר חשוב ומשמעותי". גולדברג יפתח על הספסל, יובאנוביץ' ב-11 Source link