נבחרת הכדורגל האולימפית של ישראל, שתשתתף במשחקים האולימפיים לראשונה מאז 1976, סופגת מכה אחר מכה לקראת תחילת הטורניר. אחרי הפציעה של דניאל פרץ, ושל ניב אליאסי שלבסוף עבר מבחן כשירות ויצטרף לנבחרת בפריז, ההתאחדות לכדורגל הודיעה היום (שני) כי רוי רביבו, מהשחקנים הבכירים בנבחרת, יחמיץ את שני המשחקים הראשונים בשל כרטיס אדום שספג במדי הנבחרת הבוגרת, כרטיס שנגרר עימו לנבחרת האולימפית.
בהופעתו האחרונה בנבחרת הבוגרת, התבוסה 4:1 לאיסלנד בחודש מארס, רביבו הורחק בכרטיס אדום ישיר שמוביל להרחקה משני משחקים. בעוד בהתחלה חשבו בההתאחדות שהעונש יחול על משחקי ליגת האומות בספטמבר עם הנבחרת הבוגרת, התברר להם מפיפ"א כי מגן מכבי תל אביב יחמיץ את המשחקים מול מאלי ופרגוואי. ההתאחדות מסרה גם כי היא "בוחנת את האפשרות המשפטית לערער בהקדם על ההחלטה הנוכחית".
רביבו יוכל לחזור להרכב של גיא לוזון במחזור האחרון בשלב הבתים, בו ישראל תפגוש את נבחרת יפן. עד אז, המאמן יצטרך למצוא פתרון ומחליף למגן השמאלי הבכיר שלו.

