Share Facebook Twitter LinkedIn Pinterest Email “היונים השחורות" היא סדרה מצוינת. יש לה אחלה דמויות, היא לא מאיטה לרגע מקצב האירועים שבו הפתעות רודפות הפתעות והיא אינה מתביישת לפרוט על מיתרי רגש Source link