מזכ"ל חיזבאללה חסן נסראללה עלה לנאום היום (חמישי) לאחר מותו של ראש הזרוע המדינית של חמאס, איסמעיל הנייה, ולאחר מותו של מספר 2 בחיזבאללה והרמטכ"ל בפועל – פואד שוכר. בנאומו, אמר כי המלחמה "נכנסה לשלב חדש ופתוח" בכל החזיתות, שכוללות את עזה, דרום לבנון, תימן, עיראק ואיראן. עוד אמר: "הקו האדום של חיזבאללה ממשיך לעלות עם כל התנקשות אליו הוא נחשף", ולטענתו: "אנחנו בשלב חדש של העימות. הישראלים שמחו – כעת הם יבכו", אמר.
הוא צייר את התקיפה בלבנון כתקיפה שפגעה באזרחים, ואמר כי היא "כוונה לבניין אזרחי המלא בתושבים בפרבר דרומי ריק, שהביאה למותם של שבעה ולעשרות פצועים". הוא ציין את פואד שוכר ופעיל איראני נוסף שנהרגו בתקיפה. נסראללה אמר כי פואד שוכר, המנהיג שנרצח על ידי ישראל, היה ממייסדי חיזבאללה.
על תקיפת הנייה, אמר כי חיזבאללה "שותפים לחמאס בהתנגדות", והוסיף: "איראן רואה ברצח הנייה מתקפה על ביטחונה הלאומי וריבונותה, ובעיקר, היא רואה ברצח התקפה על כבוד".
נסראללה: "הישראלים לא יודעים איזה קווים אדומים הם חצו, הם חושבים שאיראן תשתוק על חיסול הניה בשטחה? על האויב לחכות לנקמה על כל הדם שנשפך. ההסלמה תלויה כעת בהתנהלות ובתגובה של ישראל". לדבריו, "מותו של פואד שוכר כאב לנו, אבל זה מגביר את הנחישות וההתמדה שלנו ומגביר את הדבקות שלנו בהחלטות שלנו".
על חיסולו של הנייה, אמר: "איראן רואה ברצח הנייה תקיפה של כבודה מכיוון שהיה אורח שלה". עוד אמר: "כשהישראלים גילו שהקורבנות במג'דל שמס הם בעיקר ילדים ונשים, הם החליטו להמשיך ולהאשים אותנו". עוד טען: "לחיזבאללה יש דור מצוין של מנהיגים ג'יהאדיסטים המוכנים לקחת אחריות, ולכן מטרות האויב לא יושגו".
הוא ביקר את ראש ממשלת ישראל, בנימין נתניהו, ואמר: "כעת נתניהו מהמר על חיסול כדי לשווק הישגים, והתוצאה מול חמאס וג'יהאד היא הסלמה בהתנגדות", והוסיף: "המטרה של רצח מנהיגים היא לערער את הרצון ולהכניע, אבל מקורבים לנתניהו הבטיחו לו שזה לא יחליש את ההתנגדות". הוא הוסיף: "לא משנה עד כמה מעשי הטבח יהיו גדולים, אין פתרון מלבד עצירת התוקפנות נגד עזה".

