Getty | צילום:
ספורט 5
הם התקשו למצוא את המילים. הלייקרס הפסידה 103:96 למינסוטה הלילה (בין רביעי לחמישי) והודחה מהפלייאוף אחרי 4:1 בסיבוב הראשון. לא ראינו יותר מדי חיוכים בסיום, כששחקני הקבוצה ניסו לסכם את מה שקרה בארבעת המשחקים האחרונים.
ג`יי ג`יי רדיק, שספג הרבה ביקורת מוצלחת על ההחלטות במהלך הסדרה, סיכם את מסיבת העיתונאים באומרו "אני יכול להפוך למאמן טוב יותר באופן משמעותי". ג`קסון הייז, שלא שיחק במשחק החמישי, אמר ש"זה לא מרגיש אמיתי". לברון ג'יימס, שיחגוג את יום הולדתו ה-41 בדצמבר, אמר בסיום בחדר ההלבשה לבנו ברוני ש"נתראה כשנתראה. תהנה מהפגרה".
אוסטין ריבס, השחקן השלישי בטיבו בלייקרס שאכזב בפלייאוף, אמר ש"פשוט לא שיחקנו טוב. מגיע למינסוטה קרדיט, אבל לא הייתי מספיק טוב כדי שנוכל להצליח".
רוי האצ`ימורה אמר ש"לא הצלחנו להשיג ריבאונדים. אנחנו צריכים מישהו שישיג ריבאונדים". מספרי הסדרה, אגב, עומדים בקנה אחד עם מה שהאצ`ימורה אמר.
לאורך חמישה משחקים, מינסוטה לקחו 43.8 ריבאונדים לעומת 39 למשחק של הלייקרס, ואיבדו 11.2 פעמים לעומת 14.6 של הלייקרס. מינסוטה זרקה 87 פעמים מהשדה ו-24.4 מהעונשין לעומת 78.8 מהשדה ו-21.2 של הלייקרס, הבדל של 11.4 זריקות למשחק.

