נובאק ג'וקוביץ' מכיר את התחושה הקשה של פרישה מבלי לעלות לשחק. הוא בעצמו חווה סיטואציה זהה רק בגראנד סלאם האחרון, אז פרש מהמשחק עם קספר רוד ברבע הגמר בעקבות פציעה בברכו. היום (רביעי), הוא חווה זאת מהכיוון ההפוך.
אלכס דה מינור, מי שהיה אמור לעלות מאוחר יותר היום על הדשא במגרש המרכזי בווימבלדון למפגש עם הסרבי ברבע הגמר, פרש בעקבות פציעה ואפשר למדורג 2 בעולם להעפיל לחצי הגמר, שם נמצאים כבר קרלוס אלקרס ודניל מדבדב שייפגשו מחר בקרב על הכרטיס לגמר היוקרתי.
ג'וקוביץ', שהשתתפותו בטורניר הוטלה בספק בגלל אותה פציעה בברכו, יזכה למנוחה של יומיים נוספים ויחכה לראות מי יהיה היריב שלו בחצי הגמר מבין לורנצו מוסטי וטיילור פריץ. מוסטי עצמו, אגב, כבר פגש את הסרבי פעמיים ואפילו הצליח לגרור אותו לחמש מערכות בסיבוב השלישי של הרולאן גארוס.

