המטבע האמריקני נסחר סביב 3.79 שקלים במסחר הרציף, עלייה של 0.4% לעומת השער היציג אחר הצהריים (3.77). גם האירו מזנק – 4.03 שקלים. הבורסה בת"א ננעלה בירידות שערים
המתח הביטחוני העולה, האיומים מאיראן במקביל לתקרית החמורה בגבול הצפון, גורמים לזינוק בשער הדולר, שמתקרב לרף של 3.80 שקל במסחר הרציף, שיא מזה ארבעה חודשים.
בשעות הערב (רביעי) נסחר הדולר בשער גבוה מ-3.79 שקל, לעומת השער היציג שקבע בנק ישראל אחר הצהרים – 3.77 שקל, עלייה ב-0.4%. גם האירו עולה בשליש האחוז ונסחר סביב שער של 4.03 שקל.

S&P לא תוריד את דירוג האשראי בדוח הקרוב ראיון עם אמיר כהנוביץ כלכלן ומשנה למנכל בפרופיט
(צילום: ליאור שרון)
המתיחות בין איראן לישראל גורמת הערב גם לירידות שערים בוול סטריט, לאחר שבבורסה בת"א נרשמו היום גם ירידות שערים, בהובלת מניות הבנקים. ת"א 35 ות"א 125 נחלשו ב-1%, ת"א בנקים ב-1.7%, ת"א נדל"ן ב-1.6% ות"א נפט וגז ב-1%. כמו כן, בנק לאומי מחק 1.9% מערכו ופועלים ירד ב-0.8%.
