השיחות של גוגל לרכישת חברת סטארטאפ אבטחת הסייבר הישראלית וויז תמורת סכום מתוכנן של 23 מיליארד דולר הגיעו למבוי סתום והרכישה נמצאת כרגע בסכנה, כך מסר גורם המעורה בפרטים ל"וול סטריט ג'ורנל" הבוקר (שלישי).
באימייל לעובדים שנשלח אמש, כתב מנכ"ל וויז, אסף רפפורט לעובדים כי החברה שואפת כעת להנפקה ראשונית לציבור: "אני יודע שהשבוע האחרון היה אינטנסיבי, עם הבאז על רכישה פוטנציאלית", כתב. "למרות שאנחנו מחמיאים להצעות שקיבלנו, בחרנו להמשיך בדרכנו לבניית וויז". הוא גם אמר שהחברה שואפת להגיע להכנסות חוזרות שנתיות של מיליארד דולר לפני ההנפקה.

