ב"קפה עוטף רעים" בדרום תל אביב, התאספו חברי מקהילת קיבוץ רעים, והדליקו הערב (שלישי) נר שביעי של חנוכה עם היוזמים של "אוהל אברהם" המלווה חברים שכולים, ומתנדבי זק"א. "קפה עוטף" הוקם לפני כחצי שנה, והוא משמש כמקום מפגש לקהילת קיבוץ רעים, שרובה חיה בשני בניינים בתל אביב סמוך לבית הקפה. הקפה מנוהל על ידי חברי הקיבוץ ועובדים בו מפונים מהעוטף ומהצפון, והכנסותיו קודש לשיקום הקיבוץ.
"זאת הבשורה שלנו, גם לחברים שכולים יש מקום לעבד את האובדן ולצמוח ממנו", אמרה בר חיון, מנהלת שותפה של תוכנית "אוהל אברהם" המשותפת לעמותת 'גוונים' ואברהם הוסטל. חיון שכלה לפני 3 שנים את בן הזוג שלה ינאי, והקימה יחד עם ראם חכמון, אחד מחבריו, את התוכנית שהיום מלווה עשרות קבוצות של חברים, וחבורות של מילואימניקים.
"הגענו ב-7 באוקטובר אחרי הצהריים, ונשארנו שם לכמה חודשים", סיפר נתן קניג, מתנדב זק"א. "אנחנו עשרות שנים מתנדבים, מתעסקים בשכול הרבה שנים. מה שנחשפנו אליו בחודשים האלה הוא בלתי נתפס. זה לא יאמן שהעין האנושית ראתה כזה דבר אחרי השואה. יש אלפי צעירים שצריכים תמיכה וליווי מאז, ואני מודה לכם על קיום התוכנית הזאת".


