אחרי האכזבה מההדחה בשלב הבתים של הטורניר האולימפי, אוסקר גלוך שב לרד בול זלצבורג והזכיר לכולם איזה כוכב הוא. במשחקו הראשון בליגה האוסטרית, מול לינץ, הוא כבש צמד תוך 19 דקות בדרך ל-1:2 במחצית במסגרת המחזור השני.
גלוך קושר לאורך כל הקיץ לקבוצות בכירות באירופה כמו ארסנל ודורטמונד, אבל נשאר כעת באוסטריה. את הבכורה העונתית שלו ערך בניצחון 1:2 על טוונטה במסגרת מוקדמות ליגת האלופות, שם פתח בהרכב ושיחק 82 דקות.

