שלושה ימים לפני שהן נפגשות במחזור השלישי של ליגת העל, מכבי תל אביב והפועל באר שבע השלימו הבוקר (רביעי) עסקה אחת עם השנייה. מתן בלטקסה, הבלם שרק באמצע העונה שעברה חזר לקדנציה שנייה בצהוב, שוב עוזב את תל אביב ומצטרף לבאר שבע בחוזה לשנתיים.
פרטים נוספים מיד…

