(Craig Williamson) | צילום:
ספורט 5
שני הנציגים שלנו בקזחסטן, פגשו הערב (שלישי) את סלטיק
כיאה למשחק גומלין בפלייאוף ליגת האלופות, הוא היה קשוח ועיקש, וכל קבוצה ניסתה להיות כמה שיותר זהירה. המשחק אמנם נפתח במצב לא רע של הקזחים, עם בעיטה מרחוק, אך זה היה מהאירועים הבודדים במחצית. בדקה ה-25 סלטיק רשמה את המצב הטוב ביותר עד אותה דקה, כאשר נגיחה של ג'יימס פורסט סחטה הצלה גדולה מטאמירלן אנארבקוב. המצבים לא הגיעו בדקות הבאות, והמחצית הסתיימה ב-0:0 משמים. לראייה, רק 4 בעיטות נרשמו בכל 45 הדקות.
המחצית השנייה הייתה שונה בתכלית. שתי הקבוצות הבינו שהן חייבות להתחיל לתקוף כדי להגיע להכרעה, והקצב עלה. בדקה ה-47
